«

»

Meten met tig maten, verhaal van onder de Delftse torens

FB_IMG_1551872064510

Woonbron doet het gewoon:
Ingezonden brief

Ik woon in Delft, in een 55+ Flat en afgelopen winter hebben we KOU geleden omdat de woningbouw vereniging ons nog steeds geen dubbelglas heeft gegeven (anno 2019 !!!!)

wij wonen op 11 hoog met de wind vol op de ramen, een aantal bewoners hebben een verzoek ingedient bij de woningbouw om dubbelglas te laten plaatsen (dan komt er maandelijks een deel huursverhoging bij) en zo zijn er de afgelopen 3 maanden een x aantal (ca. 10 huizen gedaan)

het RARE IS echter : de eene bewoner betaald 9 euro 50 per maand extra, de andere 12 euro en nog weer andere bewoners 13 euro 50 Dit zijn huizen die de VOOR en ACHTERZIJDE hebben laten doen (Gallerijzijde en Balkonzijde)

Recent nog 3 weken geleden een buur een paar deuren verder met hetzelfde huis voor en achterzijde laten doen voor 13 euro 50 Dus VOL goede moed, wij ook een offerte via de woningbouw laten doen met als verschil dat wij de achterzijde NIET hoeven te laten doen want daar zit al dubbelglas in (Dat heeft de vorige bewoner op eigen kosten laten doen, en wij wonen hier al 21 jaar) DUS ons gaat het alleen om de Gallerijzijde

*dus de HELFT van het werk* WAT DENK JE ? > offerte woonbron > 20 EURO zijn ze soms helemaal gek geworden ofzo ? bij de buren doen ze 7 ramen voor 13,50 en bij ons 3 ramen voor 20 euro

kijk ik zat nog te denken misschien kleine prijsverhoging alles word duurder nietwaar MAAR een verhoging van ruim 112 % ??? dat is DIEFSTAL !

Goed afgelopen Vrijdag (vorige week) wederom gebeld naar Woonbron en ik zou terug worden gebeld op vrijdag (vorige week) met uitleg : mooi dat je NIET word teruggebeld ! DUS maandag maar ZELF gebeld en prima ik zou maandag middag worden terug gebeld (dus mooi niet), DUS ik Dinsdag maar weer gebeld , waarop ik hoorde dat ik vandaag zou worden terug gebeld voor 11:00 vandaag DUS maar zelf weer gebeld om 11:15 en de medewerker die mij zou bellen was er niet, maar geen probleem mijnheer Evers u word voor 13:15 terug gebeld U RAAD HET AL ? IK HEB ZELF maar weer gebeld om 13:35 en Ja HOOR Eindelijk iemand aan de telefoon : maar die kon er ook niets anders van bakken Kortom 20 euro GRAAG of niet !

Dat is de service van Woonbron anno 2019 en maar raar vinden dat huurders steeds geirriteerd raken ra ra hoe kan dat ?

Ik kijk ff bij KASSA hoe ik een en ander kan laten uitzoeken, want die willekeur aan prijzen kan niet !
Michael Evers